xbox live account recoveren?

ik heb per ongeluk mijn account verwijderd, en het email adres dat ik heb gebruikt om jaren terug mijn xbox live abonnement af te sluiten bestaat niet meer. nu kan ik dus niet in het hoofdmenu het email adres wijzigen want ik heb geen account om in naar ''account settings'' te gaan. een nieuwe mail account aanmaken die ''toevallig'' dezelfde naam heeft kan niet, want dan zegt ie ''email adres is al in gebruik!'' wie helpt mij??!?!?!?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik heb laatst gebeld met de organisatie achter de x/box en zij konden a.d.h.v. mijn creditcard mijn gegevens terug halen. Misschien is dit voor jou telefonisch ook mogelijk