Word je jet in BF3 gerepareerd als je hem land, net zoals in BF 1943?

Ik probeerde gister mijn half neergeschoten jet te landen in de hoop dat ie dan weer gerepareerd werd. (maar ik faalde keihard en lande in het water) maar de vraag is, worden jets of überhaupt voertuigen gerepareerd als je ze weer naar thuisbasis brengt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, je kan alleen repairen met de repair tool in de Support class. Maar als je Jet boven de 50% van schade is, maakt hij zich vanzelf weer. Je kan dan gewoon in de lucht blijven vliegen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Engineer class bedoel ik uiteraard.