Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat een paar combinaties met fn werken maar de rest niet?

hoi allemaal,
ik heb een asus laptop met zo'n fn knop waar je verschillende dingen mee kunt doen. maar 2 daarvan doen het het scherm zwart word en soort bioscoop scherm maar ik heb ook lichtjes onder het toetsen bord die deden het eerst wel maar daarna niet meer en de geluid dingen en de touchpad scherm helderheid doen het allemaal niet
weet iemand hoe dat kan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
766

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens in je configuratiescherm bij programma's. Dit is waar ook je geïnstalleerde software in staat. Het ka zijn dat je daar een programma-tje ziet staan met de naam: ATK. klik hier met rechts op. Je ziet dan een venstertje waarin staat: wijzigen of herstellen. klik dan op herstellen. Grote kans dat ie het weer doet. Anders kun je eens op de site kijken van Asus en de zoekterm '"driver atk" invoeren. Als ze die hebben kun je die gerust installeren. Opnieuw opstarten en grote kans dat het weer werkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als ik mijn pc opstart staat er ook please install atk 100 driver heb ik gedaan maar staat er nog steeds maar ik zal kijken wat u zei
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb het zojuist gedaan en het werkt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit antwoord was het beste wat het werkte volledig

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding