Nintendo Wii + Wii fit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij staat nog steeds de Atari op nummer één...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nintendo Wii !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Sega Mega Drive.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de Wii van nintendo! Mijn persoonlijke favoriet is de Wii fit, en wii sports is ook super!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sega Dreamcast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi,

Mijn kinderen hebben veel plezier beleefd aan de playstation2, en toen kapot was aan de playstation 3,
we hebben er een eye toy + spel bij, en
de microfoons om te zingen. Met de kinderen uit de buurt
hebben we al veel plezier gehad! Je kunt karaoke doen,
leuk om te zingen en om naar te luisteren.
Ook kun je een dvd op de playstation draaien (ook blu-ray)
zodat je geen aparte dvd speler hoeft te kopen.
Veel voordelen . Ga eens bij een vriendje/vriendinnetje
spelen die een spelcomputer heeft, zo kom je erachter
wat jij het leukst vindt, en waar je wat aan hebt!

groetjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is natuurlijk erg persoonlijk. Voor een avondje met vrienden een beetje lol maken zou ik kiezen voor een WII. Wil je serieus gaan gamen dan zou ik meer voor een PS3 of XBOX gaan.

Ik heb overigens een ninendo, super nintendo en sega mega drive en die vind ik allemaal geweldig :), maar het liefst speel ik gewoon spellen op de PC. Vooral de oude dos spellen blijven vaak erg leuk (commander keen bijv.)

Voor mij persoonlijk dus de PC.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb de Playstation 3 thuis en die heb ik gekozen omdat online gaan dan gratis is. Als je voor Xbox 360 zou gaan zou je moeten betalen om online te kunnen spelen. Plus Ps3 heeft ook nog is een mooie blu ray functie die echt top is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super Nintendo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord is erg afhankelijk wat je persoonlijke voorkeuren zijn.

Zo is de Wii meer voor familie als entertainment bedoeld en een wat jonger publiek.
Playstation richt zich meer op de jeugdige tiener en Xbox meer de volwassen gamer.

De keuze word zelfs bepaald of een spel wel of niet beschikbaar is op een van de keuzes, dat is de reden voor de leveranciers van de consoles om te betalen voor exlcusiviteit.

Online kun je met de meeste nieuwe consoles, zowel gratis (wii, ps3 en Xbox360) en tegen betaling voor meer functionaliteit en exclusiviteit (Xbox360).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog steeds de Nintendo 64 (I love Mario Bros)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
the Cube - verkrijgbaar bij de Bijenkorf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok, we gaan even terug in de tijd! Ik speelde vroeger uren per dag op mijn Commodore 64. Ondanks de simpele spelletjes, is dit mijn favoriete computer en ik speel dan ook regelmatig een C64 spel op mijn notebook via een emulator.

Terug naar 2009. Ik heb een Playstation 2, een oude XBOX en een PSP. Alleen op de laatste computer speel ik soms een spel, de andere systemen staan vooral stof te happen. Ik heb dan ook besloten alle systemen te verkopen en een WII te kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sega mega drive!

Toegevoegd op 25-05-2009 10:22:47
Sega mega drive en Amiga 1200 (meer computer dan spelcomputer)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt een fanatieke gamer bent moet je de xbox 360 of de ps 3 kopen. Zelf geef ik de voorkeur aan een xbox 360. De ps 3 heeft trouwens ook veel games voor jongere kinderen zoals disney games. De wii is meer voor famillie spellen, de graphics zijn minder mooi op de wii dan op de ps 3 en xbox 360. Voor de psp heb je meer schiet en race spellen maar ook een paar rustige games. Een DS is meer voor mensen die niet van schiet games houden, omdat de schiet games op de DS een moeilijke besturing hebben en de graphics niet mooi zijn. Het is maar waar je van houd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikzelf houd vreselijk veel van RPG's en puzzelspellen. Daarvoor is de DS uitermate goed geschikt. Ik ga dus voor de Nintendo DS!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Silkroad Online Het is een leuk spel om met je vrienden te spelen en er zijn allemaal verschillende mensen van verschillende landen