kun je een ''guitar'' van bijv. guitar hero 3 ook gebruiken in guitar hero warriors of rock? en kun je ook los zo'n gitaar kopen?

kun je een guitar van bijvoorbeeld Guitar hero 3 ook gebruiken bij Guitar hero Warriors of Rock ? zo niet, kun je dan een losse guitar kopen ? want bij de superbundel van guitar hero warriors of Rock voor de ps3 geven ze je maar 1 guitar en ik wil er ook een voor mijn broer..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ja dat kan, maar het kan wel zijn dat je gitaar dingen mist. Guitar hero World Tour heeft geloof ik zo'n slider op de mee geleverde gitaar en dat heeft de originele niet, je kunt dan nog wel spelen met de oude. Je kunt inderdaad los gitaren kopen bij bijv. de Mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja deze gitaar is bij alle guitar heros van activision op dezelfde console bruikbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, deze guitar kun je als het goed is gewoon gebruiken, op deze pagina kun je precies zien welke instrumenten bij welk spel werken: http://cdn.guitarhero.com/ghhub/gh_compatibility.pdf
Kimath
12 jaar geleden
ja je kan gewoon dezelfde gitaar gebruiken uiteraard dus je heb geen nieuwe gitaar nodig als je tog een gitaar wil kan je altijd op markplaats kijken voor een onbeschadigde gitaar.