Waarom loopt op de ps3 MW3 vast bij het spelen van multiplayer, en bij die balkjes heb ik maar 1 balk staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ALs je online speelt druk je op Select en dan zie je het klassement: achter de namen staat de connectiesterkte.

Antwoorden (3)

Hwet komt dan door je internet probeer je ps3 met kabel aantesluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet je nou dat hij draadloos speelt, en dit HOEFT geen probleem te zijn.
Als je MW3 plots vasthangt is hij waarschijnlijk beschadigd. Even schoonmaken met een doekje en wat Glassex.

Die balkjes rechts van een spelers naam zegt iets over je internet connectie. Zou je even naar www.speedtest.net willen gaan en daar een test doen? Wat staat er bij Ping? Als deze boven de 50 is ben je of misschien wel een van je familieleden iets aan het downloaden of uploaden op uTorrent of BitTorrent. Controlleer dit even op alle computers in je huis. Als dit niet helpt zou je een internetkabel in je PS3 kunnen doen en kijken of je nog steeds 1 balkje hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je altijd 1 van de 3 balkjes vol hebt. Rood Gelig en Groen dan moet je gewoon stoppen, ik heb momenteel ook mar 2 Mb en dat is goed genoeg.
Check even welk Nat-type je hebt( Instellingen>Internetopties>verbinding testen.) En kijk even wat je hebt: Strict of Open, dit doe je gelijk als je Multiplayer in gaat. En doe even een speedtest, in de link.