Mijn playstation 3 (320gb) maakt bij het spelen can een spel een heel raar geluid, het klinkt als een krakende harde schijf is dit wel normaal?

ik heb hem gister gehaald, verder geen problemen, hij heeft genoeg koeling hij staat gewoon vrij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je hem gister gehaald heb zou ik meten terug gaan naar de winkel je heb tenslotten garantie en omruilen voor een ander want het hoort niet een ps3 is juist erg stil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook sinds afgelopen zondag een ps3 (zeer tevrede) en ik heb ook zon geluid alleen tijdens het laden tijdens het spelen hoor je hem niet en 5 andere vrienden van mij waar van 3 vrienden al langer dan 1.5 jaar een hebben. Hebben ook zon geluids dus lijkt me horen