waar kan ik goedkoop een playstation 4 bestellen/kopen? liefst 350 of goedkoper.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nieuw zijn ze boven de prijs die je wilt betalen. Kijk gewoon op 2 de hands sites (marktplaats.nl) bijvoorbeeld en controleer dat wel als alles naar wens is

Antwoorden (3)

Ik heb even gezocht op beslist.nl en de goedkoopste site is www.topprice24.nl, je kunt daar de playstation 4 kopen voor 369 euro.

Link: http://www.topprice24.nl/playstation-4-500gb?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=default1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op Tweakers zie je een aantal prijzen met minimaal 369 euro.

Op Google zie je een prijs van 400 dollar (ongeveer 309 euro).

zie bronnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedenk goed dat daar meestal geen BTW en invoerrechten opzitten. Per saldo zal je waarschijnlijk meer moeten betalen of gokken dat deze niet onderschept wordt door de douane.
Beste Halloworld,

Via www.cryptogame.nl kunt u er één kopen voor € 399,95.
Dit is misschien wat aan de hoge kant voor u, maar er kunnen zeer voordelig een aantal nieuwe spellen (ingeseald) bij gekocht worden. Dit zijn o.a. :
-Thief (PS4)
-Final Fantasy XiV (PS4)

Voor de spellen kunt u het beste een e-mail sturen via de website.

met vriendelijke groet,

Arjan