PS3 automatisch sluit af na enkele minuten?

PS3 heeft goede ventilatie. Wat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit de stroomkabel er wel goed in?

Antwoorden (2)

Als hij niet warm wordt, dus goed geventileerd wordt. (wat jij aangeeft)
Kan je het beste Sony even bellen. Deze kunnen je meestal wel goede raad geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij mag wel goede ventilatie hebben, maar hij kan van binnen enorm stoffig zijn wat de ventilatie wel beinvloed.
Zo heb ik bij mijn PS3 die hetzelfde vertoonde als waar jij last van hebt, hem opengehaald en helemaal stofvrij gemaakt. Door het openmaken van je PS3 verlies je wel je garantie, maar als je die al niet meer had, raad ik je aan ditzelfde te doen. Mijn PS3 maakte namelijk al na enkele seconden na het aanzetten een enorm zwaar blaasgeluid. En na enkele minuten ging hij uit. Nu hoor je hem niet zelfs niet na enkele uren gebruik, terwijl hij toch goed ventileert!