Ja dat kan, maar er zijn twee dingen om rekening mee te houden. Zoals hierboven wordt vermeld moet de disc in de drive zitten om te kunnen spelen. Het spel doet over het algemeen een aantal keer een check om te kijken of de game aanwezig is. Na het starten de disc in het andere systeem steken zal bij de meeste games dus niet werken. Daarnaast worden met name sinds 2012 codes bij games verstrekt die je nodig hebt om bijvoorbeeld de online en soms zelfs offline content te unlocken. Deze codes zijn maar één keer te gebruiken. Daarna moet je een nieuwe code kopen. De prijs van een code wordt door de maker van het spel bepaald.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, dat kan prima. Er zijn ook gewoon tweedehands spellen voor de PS3 in verschillende winkels verkrijgbaar.

Toegevoegd na 35 minuten:
Edit: Je hebt normaal gesproken natuurlijk nog wel de disc nodig om te kunnen spelen.