Wat is de waarde van mijn PS3?

Ik ben van plan om de PS4 dit najaar te gaan kopen, daarom ga ik waarschijnlijk mijn PS3 verkopen, ik heb alleen geen idee hoeveel hij waard is. Dit zit erbij:
- PS3 Console 120 GB Slim
- Dualshock 3 Controller
- Assassin’s Creed III
- Test Drive: Ferrari Racing Legends
- Battlefield 3 Limited Edition
- FIFA 10
- FIFA 11
- FIFA 12
- En alle kabels, alles werkt nog zoals behoren.

PS: Ik ga hem waarschijnlijk verkopen vlak voor dat de PS4 uitkomt, zo rond November. Hoeveel is hij dan waard?

Alvast bedankt voor het antwoorden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

150 euro nu
100 euro straks
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens kijken:

ps3: 100,-
dualshock 3: 15,-
ac3: 25,-
test drive: 10,-
Battlefield 3 limited edition: 10,- (eigenlijk 25,- maar de koper moet dan nog een online pas kopen die 15,- is.

fifa 10: 10,- ( je moet ook een online pas kopen)
fifa 11: 15,- ( je moet ook een online pas kopen)
fifa 12: 19,- ( je moet ook een online pas kopen)

in totaal moet je wel 204 euro opleveren.

ps4 gaat 399 euro kosten dus je moet 195 euro bijbetalen.

veel suc6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
AC3=15,-
Fifa 10+11+12=10,- (totaal dus he) Kom je al weer meer richting de 160-170 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zocht een half jaar geleden naar een goedkope PS3 omdat ik die hele generatie consoles eigenlijk overgeslagen heb vanwege de release prijs. Mensen konden ze toen al moeilijk kwijt voor 170~190. Zeker nu de PS4 bekendgemaakt is en we de prijs weten zakt de PS3 als een baksteen in prijs.