Kan je je PS3 Controller een andere kleur spuiten?

Ik wil graag mn PS3 Dualshok 3 sixaxis Controller goud spuiten, kan dat zonder druppels enzo en dat hij het nog goed doet en goed kan vasthouden en met welk spul en waar koop je dat spul?
Ik ga het niet proberen, moet eerst zekerheid hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Druppels hangt erg af van hoe goed je kunt spuiten. Natuurlijk moet de verf geschikt zijn voor plastic en je zal de controller moeten schuren en ontvetten voor het beste resultaat. Details zoals gladde en ruwe oppervlakken op de controller zullen daarbij verloren gaan. Het is natuurlijk ook handig om de controller uit elkaar te halen. Plak je de knoppen enkel af, dan loopt de verf onder de knoppen door en zal het een stuk vervelender spelen. Ook moet je er rekening mee houden dat de verf anders aan zal voelen omdat het een nieuwe laag om jouw controller vormt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op dit soort plastics zit een soort coating waarbij je normale verf etc. er zo afveegt en als het blijft zitten is het niet mooi je zou het dan moet schuren enzo maar dat zou ik je afraden het resultaat zal niet zo mooi worden. Je kan beter kijken of je een goudkleurige case kan bestellen op ebay of een andere website, succes