Kan je op de iPad pokemon spelen?

Ik ben een echte Pokémon fan! Ik heb bijna alle spellen en speel ze met veel plezier. Is er ook een spel voor de iPad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ja, via jailbreak kun je er elk spel voor de gameboy op spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op je ipad natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar kun je dat dan vinden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gpsphone is een van de gameboy-emulators die in cydia te downloaden is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je kan gpsphone via deze source downloaden: Cydia.xsellize.com, als je niet weet hoe het moet: http://www.youtube.com/watch?v=sZF7FjfcRXI&feature=player_embedded#! hier leggen ze het uit.
ook in de App Store is er een pokemon app beschikbaar. zie bron