Hoe moet ik games downloaden van welcome back in de psn store?

Ik heb geprobeerd 2 games te downloaden van het welcome back menu in de playstation store maar toe kreeg ik een melding dat dat niet kon en dat ik eerst iets anders moest downloaden wat ik toen blind gedaan heb. Maar nu staat er geen welcome back meer linksboven aan in het menu en als ik ergens anders welcome back klik dan zie ik wel een rijtje met de 5 games die te downloaden zijn maar als ik daar op klik gebeurt er niets. Weet iemand hoe dit komt en misschien ook een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ga naar de XMB menu===>Accountbeheer===>TransactieOverzicht===>Services===>''Sony blablabla'' en daar kun je je 2 games downloaden maar PAS OP, ga tijdens het downloaden geen spellen spelen die MULTIPLAYER hebben anders ben je `genaaid` en heb je 1 spel verspilt... dus ga tijdens het downloaden tv kijken ofzo... niet internetten, niet op ps home rondsnuffelen, een single player game zoals inFamous en GodofWar kan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je hebt geprobeerd om de games te downloaden en daarna uit de store ging ben je genaaid want dan kan je ze niet opnieuw proberen te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker is dat, fijn dat ze dat ook aangeven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, ik heb nu ook maar 1 spel kunnen downloaden en nieteens die ik echt wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEE HOOR AjukRaceKing weet altijd raad!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan nog wel maar moet via omweg kijk maar bij zoekbalk : welcome back