als die student een inkomen heeft om deze ook weer af te betalen ...dan kan dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan wel, maar ik zou het niet doen. ik zou bij Carrefour (of ergens anders) gaan werken en met dat inkopen het bedrag sparen om de laptop te kunnen kopen. dat is veel goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk bij Wehkamp daar kun je gespreid betalen als je dat wil