kun je 2 games voor 1 game inruilen bij game mania?

hoi, ik heb 2 gloednieuwe games (in verpakking) Tomb Raider en Halo 4 en die wil ik inruilen voor GTA 5 voor de Xbox, zou dat kunnen? zo niet, hoeveel euro zou ik krijgen voor die 2 spellen?

mvg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (3)

Hoi,
Bij elke gamemania krijg je weer een ander bedrag voor de games (al verschilt dit niet heel erg). Meestal is het bij game mania zo dat je 3 games voor een pre order moet inleveren. De enige manier om een echt antwoord te krijgen is door naar de game mania te gaan bij jou in de buurt.

Gr, fixitJasper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je er hooguit 20 euro voor krijgt bij een winkel. Ik kan me niet herinneren dat titels van dergelijke leeftijd meer opleverden dan 10 euro per titel. Ik zou ze in ieder geval tegen dat bedrag niet inleveren :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevlallig wilde ik voeige week nog twee zeer recent uitgebrachte games (wii u) inleveren, maar kreeg er niet meer dan ongeveer 10 euro voor terug (per spel)... Als je googelt heb je wel een online site die 2ehands spellen inneemt, en die meer ervoor geven... Bog beter is marktplaats... Daar krijg je al gauw 20 euro terug per spel (afhankelijk van t spel natuurlijk)