Nieuwe PS3, gelijk te weinig ruimte?

Hallo, Ik heb deze Sinterklaas een PlayStation 3 (12 GB) kado gekregen. Ik heb nu een spel gespeeld en wil nu een ander spel spelen en dan krijg ik de melding dat ik te weinig ruimte heb. Ook als ik een Demo wil installeren dan krijg ik deze melding. Ik heb hem net nieuw dus het zou toch raar zijn als je maar 1 spel kon spelen, Doe ik iets fout of hoort dat zo (Zou me raar lijken) Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sinds de 12GB uit is regent het klachten hierover. Je bent al de 3de of 4de hier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het lijkt me niet echt handig van Sony om dit uit te brengen en dat dan mensen maar 1 spel kunnen spelen....

Antwoorden (1)

als het een 2e hands is moet ik je helaas teleurstellen , het is in dat geval het beste om de opslagschijf te formatteren en dan zou er nog een paar gig vrije ruimte moeten zijn, hierdoor moet je wel opnieuw beginnen met je spel. als dit het niet is kan het een fabrieksfout zijn

Toegevoegd na 1 minuut:
probeer om met je kassabon je 12 gig in te ruilen voor een 8gig