Is het het nog waard om een PS Vita te halen?

Hallo,

Ik ben van plan om een PS Vita te kopen.
Nu vroeg ik mij alleen af of dit het nog waard is.
Ik heb gelezen dat de PS Vita Playstation Now niet meer gaat ondersteunen. Nu gebruik ik dit toch niet, maar is dit echt een 'must have' voor de PS Vita?

Ik heb ook een PS4 en weet dat je hierop remote-play kan gebruiken, maar kan je de PS Vita ook alleen als 2de controller gebruiken?

Kortom : Is het het nu nog waard om een (tweedehands) PS Vita te halen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
7 jaar geleden
Als jij er nog games op wilt spelen, dan is het de moeite waard
dudemeister
7 jaar geleden
jahoor
je kan hem breaken en dan kan je er van alles op spelen. draait zelfs Nintendo games erop

Het beste antwoord

Ik denk van niet, want je kan de PS Vita alleen als tweede controller gebruiken als een ontwikkelaar dat ook werkelijk heeft toegevoegd aan zijn game (dat je de PS Vita kan gebruiken)

Je kan dan beter een tweede controller kopen :)