mijn xbox360 maakt een raar krijzend geluid, wat is het en hoe kan ik het voorkomen?

als ik mijn kinect op start en een spel doe gaat hij naar ongeveer 5 min krijzen en piepen dit doet hij de hele tijd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uhm, als je een wat oudere xbox hebt dan zou het de dvd drive kunnen zijn, anders is het misschien de harde schijf of ventilatie van het apparaat, als je xbox in een kast staat, probeer hem dan eens buiten de kast te zetten voor meer ventilatie.