Wat te doen tegen piepende controller?

Hallo, ik heb 2 dagen geleden een xbox gekocht met 2 controllers. 1 van de controllers piept als ik de linker joystick naar links of rechts beweeg. Het is niet zo een software geluid want je hebt het ook als de console en joystick uitzijn. Wat moet ik nu doen? Heb gisteren al geprobeerd microsoft te contacteren helaas is dat niet gelukt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb de xbox bij bol.com gekocht, heb hun ook al gecontacteerd en ze zeggen dat ik microsoft moet contacteren

Antwoorden (1)

Als je dat hele pakket 2 dagen geleden gekocht hebt, zou ik geen tijd besteden aan het contacteren met Microsoft, maar zou direct teruggaan naar de winkel en een niet-piepende Joystick vragen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar het probleem is dat ik het gekocht heb bij bol.com en ik heb hun al gemaild maar zij zeggen dat ik microsoft moet contacteren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hele pakket terugsturen en opnieuw bestelling plaatsen.