Hoe zet ik bij de ps3, de 3D uit??

Ik heb een ps3 en een 3D tv; maar als ik op de beamer speel dan geeft hij nog 3D signaal uit terwijl mijn beamer dit niet kan. Hoe zet ik dit uit op mijn ps3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp je niet helemaal want als het goed is heeft de ps3 helemaal geen 3D modus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft de ps3 slim wel hoor.

Antwoorden (2)

De aanknop 20 seconden inhouden, dan reset hij alle scherminstellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de aanknop 25 SECONDEN OP DRUKKEN en dan resetten maar pas wel opn dat alles weg gaat