Wat is een goede laptop voor simpele dingen?

Me moeder wilt graag een simpel laptopje waar ze op internet kan, video's wil kijken en meer niet. Gewoon iets simpels. Wel graag een groot scherm, hoeft niet veel GB te hebben. Rond de 250-350 euro

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met een groot scherm onder de 350 euro gaat denk ik nieuw niet lukken, je zou wel voor een tweedehands laptop kunnen kijken op martkplaats ofzo. Persoonlijk zou ik een iPad 2 kopen (eventueel tweedehands) want ik vind een iPad veel fijner dan een laptop. (Een andere tablet kan natuurlijk ook)

Toegevoegd na 2 minuten:
Een iPad 2 16GB kost nu 406 euro. Dat is natuurlijk wel wat meer dan 350, maar ik denk dat dat het waard is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een iPad (Apple producten over het algemeen) gaat vaak langer mee dan Windows pc's en zeker laptops.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan natuurlijk een iPad 1e/2e generatie kopen. Hier kan je gemakkelijk op internet, mails sturen en je kan er video's op zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hier een hele mooie Acer staan die Goed is onderhouden. 15,4 inch voor € 150,00 incl laptoptas met deze computer is alles te doen dis ook op internet draadloos en films kijken.