Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn dochter wil sims voor op de wii, maar snap er geen bal van. Welk start pakket moet je mee beginnen?

met welk pakket moet ik sims op wii opstarten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
783

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je echt graag dit spel wilt hebben, kijk dan eens op onderstaande site. De eerste bron is de homepagina (waar je alle games kunt zoeken (deze site is erg handig, ik gebruik hem zelf ook vaak)), de tweede is die van Sims3 voor Wii. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sims 3 is momenteel het gangbare basispakket. Daarop kun je verschillende uitbreidingen kopen. Het is dus niet nodig om ook versie 1 of 2 te hebben om met 3 aan de slag te kunnen.

Op onderstaande Wikipedia-pagina vind je alle informatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om de wii.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja lieve Niels, het gaat om de Wii.
Als je de sims op de wii koopt, ik neem aan de sims3, dan heb je geen uitbreidingspakketten en dat soort moeilijke dingen kopen. Dit is alleen nodig voor op de pc. Ik zelf raad het spel op de wii erg af, omdat je na een tijdje geen eigen huis meer kan bouwen, en op een gegeven moment ook geen huis meer hebt..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding