Hoe krijg ik Fifa 12 in het Nederlands?

Ik heb fifa bij een Nederlandse!!! webshop bestelt alleen ik heb de arabische versie ontvangen en kan hem dus alleen spelen in het arabisch en in het engels. Hoe krijg ik hem in het Nederlands?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Door een Nederlandse versie op te zoeken. Het hoeft niets te betekenen dat je het bij een Nederlandse webshop hebt gekocht dat het dan ook een Nederlandse versie hoeft te zijn. Vaak zijn de prijzen daar zo laag, omdat ze het importeren.

Het beste kun je langs Free Record Shop/Media Markt gaan, daar hebben ze vaak Nederlandse versies. Je kunt dit herkennen door achterkant van het doosje: die is dan in het Nederlands en onderin staat dan ook vaak Game in Dutch, wat dus betekent dat het in het Nederlands is.