hoe kan ik op mijn PS3 een filmpje opnemen wat je zelf doet?

Ik wil op mijn PS3 een filmpje opnemen als je speelt zoals allemaal andere filmpjes op youtube. graag gratis

Toegevoegd na 55 seconden:
graag geen reclame in beeld als je het opneemt! ik bedoel dat je allen je beeld opneemt wat je ziet als je speelt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet wat je bedoeld.
De beste is een hauppage HDPVR, deze kost 200€ en neemt op in HD.
De middenmotor is de Dazzle, deze kost 80€ en neemt op in Standard Definition.
De goedkoopste tevens met het slechtst beeldkwaliteit is de Easycap, kost een euro of 20/30
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

standaard pakken op goede plek neerzetten en dan inzoomen tot je het hele beeld hebt da heb ik ook gedaan waarom moeilijk als het makkelijk kan (maar je moet dan wel een standaard hebben)