hoe kan ik via usb een film kijken op me ps2?????

film staat op usb stick, hoe kan ik heb afspelen want zodra ik mijn ps2 aan zet kan k nergens usb aanklikken of whatever.. please help me !!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

De USB-ingangen zijn gemaakt om randapparatuur op aan te sluiten, zoals toetsenborden, koptelefoons, microfoons en dergelijke. Zonder een aanpassing aan jouw PS2 (software/hardware matig) kun je geen films afspelen via een USB-stick.

De optie om films af te spelen zonder aanpassing, is pas bij de PS3 gekomen.

Je zult je moeten verdiepen in het aanpassen van de PS2, op het internet zijn wel forums die dit bespreken, maar ik kan er zo geen vinden waar het duidelijk wordt uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet op ps2...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vindt het een informatieloos antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraag is hoe? Als iets niet kan is zijn antwoord genoeg.
Dit kan helaas niet alleen als die omgebouwd is Dan pas kan je de films kijken voor meer info ombouwwinkel.nl