Ik blijf vertraging houden met Rocksmith (PS3), iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb hem op de volgende manier aangesloten: Beeld gaat via HDMI van mijn PS3 naar de tv en het geluid gaat via RCA van mijn PS3 naar de tv. Ik heb in de instellingen van de PS3 veranderd dat audio via RCA moet gaan, maar ik blijf vertraging houden. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij instellingen kan je aangeven hoeveel ms vertraging je hebt waardoor het spel daarvoor compenseert.

(Dit was bij GH zo, maar ik neem aan dat RS ook deze functie heeft)