Hulp gevraagd bij mijn Nintendo DS lite. Komt dit ooit nog goed?

Echt heel stom, maar uit woede beet ik in het bovenste schermpje van mijn Nintendo DS lite (nu, denk je vast: dat kind is negen, maar nee :P). Als mijn DS uit is, zie je op die plaats een donkere vlek, een soort inktvlek, dit krijg je ook als je het schermpje van bijv. een rekenmachine kapotmaakt. Als ik mijn DS aanzet zie je ook een zwarte vlek, met daarom heen verschilllende kleuren pixels, oftewel, het scherm is voor de helft niet meer zichtbaar. Verder zijn er geen barsten ofzo, dus ik vraag me af: is er een mogelijkheid dat dit zich weer herstelt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een boksbal! Of een bijtring... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, welk spel speelde je? Mario Kart? :P

Het beste antwoord

uit zichzelf kan een scherm niet herstellen. Helemaal als het eruit ziet als een inktvlek is het foute boel.

Het maakt niet uit dat er geen barst in zit, maar je hebt het onderliggende beschadigd en dat is niet te herstellen tenzij je hem terug stuurt naar Nintendo (garantie misschien?)

maar je hebt dit zelf veroorzaakt dus ik denk niet dat garantie het dekt dat jij uit frustratie je ds lite bent gaan bijten.

Jammer maar helaas. Volgende keer andere manier vinden om je woede te uiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

nee tenzij je een nieuw scherm laat plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nieuw scherm laten plaatsen is het beste. Probeer of je bij een electronicazaak dat kunt laten doen. Opsturen naar Nintendo kost zeker 6 weken. En met eigen beschadiging krijg je ook geen garantie. En het is niet goedkoop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja je kunt apparte onderdelen kopen in de winkel,
hoe duur dit is weet ik niet.
kijk anders eens op marktplaats,daar vindt je ook alle onderdelen maar heel goedkoop.
(gewoon bij de ds adv's)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het zelfde gehad. Ineens zat er een zwarte stip midden op m'n scherm. Uiteindelijk heb ik afgewacht en ging ie van eigens weg. Maar jou situatie lijkt me erger. Stuur je DS op naar Nintendo. Die laat hem (met een beetje geluk gratis) voor je maken. Maar voor het beste antwoord en advies kan je misschien beter bellen naar Nintendo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is van binnen kapot en niet van buiten. je zal een nieuw scherm moeten kopen voor je Nintendo DS