mijn xbox connect niet aan mijn router hij zegt de hele tijd connection error en ik heb een xbox 360 slim met ingebouwde wifi hoe fix ik dit??

mijn xbox kan niet linken aan mijn router en ik wordt er gek van want hij is net nieuw en ik kan niet online help me

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik had dit ook lange tijd, maar het is bij mij vanzelf over gegaan...

Op Xbox Support staat al heel veel info en heb wat info gepakt maar weet niet of het de juiste is dus kijken voor de zekerheid is ook een optie. De site is niet optimaal vertaald maar dat terzijde: "Wanneer u de Xbox LIVE verbindingstest uitvoert, ziet u een van de volgende fouten: -Kan geen verbinding maken met uw draadloze netwerk -Kan geen verbinding met een draadloos netwerk -Draadloze instellingen niet geconfigureerd -Onjuist wachtwoord draadloos INGEBOUWDE WI-FI (S VOOR XBOX 360-CONSOLE) Als u hebt een netwerkkabel of draadloze netwerken adapter aangesloten op de console, haal de stekker. Druk op de Handleiding knop op de controller, gaat u naar Instellingen, en selecteer vervolgens Systeeminstellingen. Selecteer Netwerkinstellingen. Draadloosnetwerk selecteren (als u wordt gevraagd te doen). "

Bronnen:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live/co...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100