Hoe kan ik zien of een xbox 360 is omgebouwd of gebanned is? Zie uitleg

Ik ben van plan om een 2ehands xbox 360 te kopen, maar hoe kan ik zien of die is omgebouwd is of gebanned is zodat ik geen xbox live meer kan? En welke xbox kan ik het beste kopen?

Volgens mij is deze vraag al eerder gesteld maar heb ik zelf geen goed antwoord er voor kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
simpel als je xbox is omgebouwd dan kun je geen gewoon
spelen er op speeleen en dan kan je niet xbox live
en internet dat werk ook niet dus koop geen 2ehands spullen

Antwoorden (2)

Op de welke zal ik kopen antwoord : koop de Elite of de 2011 model die hebben minder vaak Red Ring of Dead en je moet ook op red ring of dead letten die verprust het helemaal mijn advies koop een nieuwe als die kapot gaat door RROD dan kan je em naar microsoft sturen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet doen het slecht om ongebouwd xbox 360 te kopen wand
je weet niet wat die ander heeft gedaan met zijn xbox meschien heeft hij zijn xbox op de grond gegooid vroeger
dat weet jij en ik ook niet wees verstandig en koop
een xbox bij bart smit of bij intertoys of ander speelgoed winkel in joun bruut wand die zijn nieuw 2ehands is
soms wel rommel dus niet doen oke