Hoe zet ik mijn NAT poort open voor xbox live?

Ik kan geen xbox live party's joinen, want mijn nat type is niet open. Kan iemand mij helpen? Mijn router is een thomson tg789vn.

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn provider is solcon.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Doe je router/modem 30 sec uit.
Ga naar system , Network settings.. , test network connection.. En voila , nat type is open ! - Yoshy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is hoe je de poorten voor Xbox Live open zet:
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/TG789vn/Xbox_Live_360.htm

Dit is voor overige dingen zoals spellen:
portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/TG789vn/default.htm