wat gebeurt er als je met visa , xbox live betaalt op een modded ( omgebouwde) xbox?

kunnen ze je dan een boete geven als je gepakt wordt ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze kunnen je geen boete geven.
Wat er wel gebeurd is dat jouw gegevens genoteerd worden en als je een legale xbox wilt betalen met die Visa dan gaat dat niet meer.
Ze bannen als ze erachter komen idd ook je xbox en kan je met die xbox geen xbox live meer spelen.

Het is voor hun moeilijk om erachter te komen of je een gemodde xbox hebt mits je je aan de volgende regels houd:
- Speel geen spellen uit een andere regio! Speel dus alleen PAL spellen, als ze zien dat je een NTFS game op een PAL console draait bannen ze je.
- Speel geen spellen voordat ze uit zijn, je kan nog al eens games krijgen voordat ze uit zijn, speel deze NIET met het account waar xbox live gold op zit voordat hij uit is. ook niet als je xbox uit staat want ze kunnen het namelijk gewoon zien.

Verder zou ik afraden om je xbox om te bouwen omdat het niet mag, games kopieren of downloaden ook niet. Koop games in de uitverkoop en betaal voor live dan is er geen probleem, games worden tegenwoordig redelijk snel afgeprijst. (;))

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmm als je xbox uitstaat een game spelen gaat sowieso erg moeilijk, ik bedoelde, ook niet als hij niet aangesloten zit op internet, hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, het enige wat er gebeuren gaat is dat je Gold gebanned wordt en niet meer op live kan, niks anders en niks meer. Ze kunnen jouw natuurlijk geen boete geven.