Mijn Ds Lite pakt mijn r4 kaartje niet. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Hij komt op het scherm waar je ook naar pictochat kan en de instellingen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even schoonmaken? (blazen, droge doek)

Antwoorden (4)

Gaat de kaart niet verder dan het laden? Dan moet je de datum van je ds een jaar vooruit of achteruit doen. Dan doet mijn kaartje het altijd weer ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh dan moet je hem er even uithalen blazen ( zonder spuug ;) ) en hem er weer in doen. Proberen zo nodig nog een keer
Is het een nieuwe kaart, of heeft hij het voorheen wel gedaan ?

Staat de juiste firmware op het kaartje ?
Kijk op de site van de fabrikant of er een nieuwere firmware voor je kaart is.
En zet deze op je kaart.
Het liefst eerst formateren, maar als je er al spellen op hebt staan, dan probeer je het eerst zonder formateren.

Voor de R4 zijn wel 100 verschillende kaarten, en ook heel veel verschillende fabrikanten.
Mocht bovenstaande niet lukken, dan aub iets meer info over welke R4 en fabrikant, en de huidige firmware.

Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet terug gaan naar de winkel waar je je R4 kaartje heb gekocht en er moonshell op laten doen!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haal het kaartje eruit en blaas op de chip en de sd kaart en de ds dan zal het moeten doen