Als je met fifa 13 achter staat met 1 doelpunt in de laatste minuut en je krijgt en corner, hoe stuur je dan de keeper mee naar voren?

Als je met fifa 13 achter staat met 1 doelpunt in de laatste minuut en je krijgt en corner, hoe stuur je dan de keeper mee naar voren? Het is voor een PlayStation 3.
Vroeger stond dit aangegeven op het scherm maar nu niet meer. Dus hoe stuur je een keeper mee naar voren als je in de laatste minuut een corner krijgt en je met 1 doelpunt achterstaat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/computergames/laat-keeper-meedoen-corner-ps3.272814

Antwoorden (1)

Bij de Xbox druk je op X...Is dat ook zo met de playstation.Als je de X daarbij inhoud dan loopt de keeper naar vore