Mijn XBOX-360 dashboard heeft nog maar 3 tabladen, terwijl het er normaal meer waren en hij doet nog meer rare dingen, heeft iemand een oplossing?

Mijn xbox-360 heeft nog maar 3 tabladen in het dashboard, en ook de namen van de tabladen staan er niet meer boven, onder andere social, games etc.. is weg en ik kan het niet terug krijgen.
Ook kun je altijd via Bing naar een spel of applicatie voor de xbox zoeken via een Bing zoekmachine, maar die staat er nu ook niet meer tussen.
Weet iemand hoe ik alles weer terug kan krijgen?

Overige informatie die mischien nuttig kan zijn:
- Mijn xbox-live gold is nog niet verlopen (voor 2 maanden nog niet)
- Mijn xbox is ongeveer 2 jaar oud
- Gister voor het laatst gebruikt door mijn broertje om Assassins creed te spelen, maar volgens hem was er toen nog niks aan de hand? Ik weet niet of hij de waarheid spreekt, ik denk zelf dat hij iets versteld heeft :p .

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem en mijn xbox is nog maar 1 maand oud en heb ook nog 2 maanden gold :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou het wel eens kunnen zijn dat er iets mis is met het netwerk van xbox.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ga eens mijn router resetten misschien helpt het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeg even als het werkt ;) dan kan ik dat ook proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee heeft niet gewerkt , maar als ik een offline profiel aanmaak dan heb ik wel weer alles
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een onzin :s
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ging vanzelf weg

Andere antwoorden (2)

Heb je de xbox al een keer gereset?? heb zelf ook een xbox 360, vaak is het zo dat je live-gold moet hebben idd, heb het ook al eens gehad, toen heb ik mijn xbox gereset, daarna deed ie het weer.
Kijk anders even bij je history, daar kan je je spellen ook weer terug halen.

Als laatste optie kan je xbox zelf even opbellen voor vragen.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoe reset ik heb precies , heb hem pas dus ik heb geen idee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hoe reset je hem? Ik kan niks vinden, en de history staat er volgens mij ook niet meer tussen, en als ik hem reset, zijn dan al mijn gekochte games weg, en mijn gamerscore etc..? Alles wat op de harde schijf staat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik disconnet met xbox live en dan gewoon mijn eigen profiel kies heb ik wel weer alles is echt super vaag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, al je gamerpoints blijven online geregistreerd staan. anders kijk je even op youtube, bv hoe reset ik mijn xbox. Moet nu ff weg, zal het vanavond uitleggen hoe je je xbox moet resetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is al avond geweest?
ik heb de zelfde probleem opeens kreeg ik het ook vandaag