Mijn XBOX-360 dashboard heeft nog maar 3 tabladen, terwijl het er normaal meer waren en hij doet nog meer rare dingen, heeft iemand een oplossing?

Mijn xbox-360 heeft nog maar 3 tabladen in het dashboard, en ook de namen van de tabladen staan er niet meer boven, onder andere social, games etc.. is weg en ik kan het niet terug krijgen.
Ook kun je altijd via Bing naar een spel of applicatie voor de xbox zoeken via een Bing zoekmachine, maar die staat er nu ook niet meer tussen.
Weet iemand hoe ik alles weer terug kan krijgen?

Overige informatie die mischien nuttig kan zijn:
- Mijn xbox-live gold is nog niet verlopen (voor 2 maanden nog niet)
- Mijn xbox is ongeveer 2 jaar oud
- Gister voor het laatst gebruikt door mijn broertje om Assassins creed te spelen, maar volgens hem was er toen nog niks aan de hand? Ik weet niet of hij de waarheid spreekt, ik denk zelf dat hij iets versteld heeft :p .

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem en mijn xbox is nog maar 1 maand oud en heb ook nog 2 maanden gold :(

Heb je de xbox al een keer gereset?? heb zelf ook een xbox 360, vaak is het zo dat je live-gold moet hebben idd, heb het ook al eens gehad, toen heb ik mijn xbox gereset, daarna deed ie het weer. Kijk anders even bij je history, daar kan je je spellen ook weer terug halen. Als laatste optie kan je xbox zelf even opbellen voor vragen. Groetjes

ik heb de zelfde probleem opeens kreeg ik het ook vandaag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100