De USB stick van mijn PS3/PC Bigben controller is kapot, kan je hem weer maken?

Ik heb een BigBen controller, met een USB stick om te connecten maar die stick doet het niet, hij geeft geen licht aan, moet je deze opladen? en zoja hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Helaas, meestal is met dit soort dingen stuk ook gewoon stuk.
Het lampje wordt gevoed vanuit de connector waar je hem insteekt.
Of je laat hem even nazien of je zit vast aan een andere.
Ik ben bang dat het het laatste word.