Hoe maak je verbinding met Wi-Fi op je NDS lite?

Ik heb geen idee wat ik fout doe, waarom hij geen verbinding maakt. Heb al heel veel proberen op te zoeken op de nintendo site maar ik kom niet verder.

http://www.nintendo.com/consumer/wfc/en_na/ds/connect.jsp

Van de link hierboven kom ik niet verder dan stap 5. De wifi doet het wel bij ons, want je kan ook met je mobiel enz. erop en onder de router staat ook de WEP ding wat je voor de DS nodig hebt.
Manual Setup wil ook niet, heb de SSID ingevuld en de beveiligingscode. Dat heb ik meerdere keren geprobeerd en is wel goed ingevuld.

Bij de meeste mensen waarbij het wel lukt, lukt stap vijf.
Maar bij mij niet. Wat moet ik doen zodat het wel lukt?
Ik heb wel een echte card, geen R4 download als dat het probleem zo zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Ik kan me herinneren dat de eerste 3 posities om een verbinding in te vullen alleen werken voor een WEP encryptie verbinding. Om een WPA2-PSK verbinding te maken moet je ( meen ik) naar geavanceerd, en dan positie 4 t/m 6 gebruiken om een verbinding te maken.
Positie 1 t/m 3 zijn alleen geschikt voor WEP en dit is niet aan te bevelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelden die posities voor het spel of je computer/router?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de NDS. Ik heb er even 1 bij gepakt van m'n dochter. Als je in de internet settings kijkt zie je 3 connecties en een advanced setup. Hier kies je een lege connectie ( waarschijnlijk connection4) hier moet je je ssid en het router beveiligingscode ingeven.
Let op: die posities zijn voor de WPA2-PSK encryptie. Het type beveiliging ligt vastgelegd in je router