Is dit xbox controller ook voor Windows 7? of alleen voor de xbox

http://dixons.nl/artikel/7125294/Microsoft_Xbox_360_wired_controller

Ik zoek namelijk een xbox controller voor windows 7 met usb. En die je gewoon in een winkel kan halen. Want ik heb een vvv bon en wil die graag gebruiken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik heb bij de mediamarkt een xbox controller voor de pc gebruikt. met het programma xpadder kan je je controller overal in gebruiken, zelfs in runescape!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het hier niet over de echte, maar een usb controller met dezelfde lay-out
Ja,dat kan, mijn broer heeft zo'n XBOX-controller met USB aansluiting.
Kost €40 bij Bol.com
En als je een draadloze XBOX-controller hebt is het ook mogelijk een wireless gaming receiver for Windows te kopen.
Dan kan je met je draadloze XBOX-controller op windows 7.