welk filmprogramma voor shooter games gebruiken?

hey ik wil graag shooter games opnemen voor youtube, mijn vraag is welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik heb ervaring met hypercam maar dat vond ik echt vreselijk lelijk, de game lagte (liep vast, werd slomer) hierdoor en als ik hem terug keek knipperde hij graag eentje die op een normale pc kan en met snelkoppelingen op pauze en start/stop kan drukken ik weet dat hier meer vragen over worden gesteld maar ik wil er wel eentje die goed is voor shooter games bijvoorbeeld: call of duty.

mvg en alvast bedankt Arwin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een welbekend programma voor de PC waarmee je ingame beelden kunt opnemen is Fraps.

Fraps heeft veel opties voor het opnemen van video, nemen van screenshots en het weergeven van je fps.

Fraps is gratis te downloaden, maar dan staat er wel een watermerkje (de tekst fraps.com) in je beeld, en kun je maar een beperkte tijd opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die beperking is er niet (meer). WEl is het zo dat Fraps (en ook alle andere capture programma's) een aanslag zijn op het werkgeheugen van je computer en dat kan het gamen wel negatief beinvloeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk captureprogramma zal redelijk een aanslag plegen op de resources aangezien er video moet worden weggeschreven, en vaak ook meteen moet worden gecodeerd/gecomprimeerd.

Andere antwoorden (1)

ik gebruik debut video capture software.
je kan het kopen maar met de demo versie die ik heb kan je al een heleboel het is gratis te downloaden (en je kan het vast ook wel via http://www.thepiratebay.org vinden)
(ik weet alleen niet hoe je geluid kan opnemen maar het kan wel.

kijk maar in de link bij bronnen voor download