Hoe krijg ik de azure flute bij pokemon diamond & pearl? (Zie uitleg)

Ik heb mystery gift maar dan weet ik niet hoe ik verder moet; ik weet niet hoe je hem krijgt bij mystery gift.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt deze vraag trouwens al een keer gevraagd, was het antwoord niet goed?

Het beste antwoord

Zoals er al in de bron staat is er maar een hele kleine kans dat je de azure flute bij de mystery gift krijgt. Nadat je de 2 vragen hebt beantwoord bij de man, sla je het spel op en doe je je nintendo uit. Als je 'm weer opstart krijg je je mystery gift, als daar azure flute bijzit, moet je in de bron verder lezen wat je dan moet doen, en als je azure flute niet krijg doe je je nintendo weer uit en aan en dan kan je weer opnieuw proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het kan zijn dat je je azure flute krijgt na bijvoorbeeld 5x aan en uit doen, maar het kan ook 50x duren, of misschien wel langer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als je toevalig een ActionReplay hebt kan je codes van codejunkies.com halen ,dus met cheats