Hoe zend je via xbox een bericht naar een speler waar je op dat moment tegen speelt? (Zie beschrijving)

Ik speel fifa 14 op de xbox360 en wil een bericht sturen naar een speler waar ik niet bevriend mee ben. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (2)

Even uit m'n hoofd, je gaat naar je Xbox Dashboard, gaat naar vrienden, dan zou daar ergens moeten staan met wie je voor het laatst heb gespeeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn twee manieren.

1. Je kan het doen via de Smartglass app op je mobiel. Dan ga je naar berichten en tik je de gebruikersnaam in van je tegenstander

Of gewoon zoals hierboven al wordt gezegt Xbox home knop>Vrienden>en dan volgens mij twee keer op LB dan zie je je laatste tegenstanders waarmee of waar tegen je hebt gespeeld. Druk dan op zijn profiel en dan op "Bericht Verzenden"

Voor meer vragen over XBOX, stuur een private message
Groet Jordicello