Welke TV met 4K ondersteuning is het beste/mooiste voor een PS4 Pro?

Ik heb nu een PS4 pro en ik zoek nog een geschikte TV waarbij dit mooi tot z'n recht komt, sowieso met 4K ondersteuning, maar is er nog een verschil qua merk welke het mooist is?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien is het slim om naar de mediamarkt of bcc te gaan en daar zelf te kijken wat je het mooist vind

Antwoorden (1)

De allermooiste tv op dit moment is een oled tv en die zijn er alleen van het merk LG