Modern warfare 2 op de ps3 doet raar?

Ik heb al een half jaar modern warfare 2 op de ps3. Sinds kort heb ik mijn ps3 achter in een andere kamer gezet, verder van de router af. Hij haperde soms en toen heb ik verbinding met kabel gemaakt, maar nu hapert hij elk potje en dan sluit het potje af en loopt hij vast, na een paar seconde kun je weer iets doen. Ik kan nu dus geen een heel potje meer afmaken! Ligt dit aan het spel of aan internet en hoe kan ik het oplossen???
P.S. Ik heb al een paar keer verbinding overnieuw gedaan en de stekker eruit getrokken!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet gewoon je ps3 dichterbij de router zetten.