Wat is een goeie speakerset voor xbox360 die aangesloten is via VGA op een PC Monitor ?

Ik heb mijn Xbox 360 aangesloten op een PC Monitor d.m.v een VGA kabeltje met dus die rode en witte kabel voor het geluid. Alleen m'n huidige speakersetje heeft het begeven dus ik zoek een nieuwe. Heeft iemand een suggestie ? Kwaliteit op zich is niet belangrijk als ik maar geluid heb ;)

Alvast bedankt :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heel breed assortiment heb je tegenwoordig. Zelf ben ik na een tijdje voor een Logitech S220 die een kleine subwoofer heeft maar erg veel kracht. Ook de LS21 of setjes van Trust zijn wel goed.
In feite hoef je niet echt op het wattage te letten als het maar een goede prijs heeft.
Zelf ben ik toendertijd ook nog naar de Media Markt gegaan waar ze allemaal op een rijtje staan.

Toegevoegd na 2 dagen:
Misschien zou je toch even je vragen moeten checken want op deze foto zie je namelijk speciaal voor de monitor hij het doorstuurt. Jij zegt namelijk dat jouw monitor een tulp-in heeft. Wat je dus doet is hetzelfde als op het plaatje en dan de jack van de geluidset daarin doet zodat hij het geluid doorstuurt. Het zal een lus worden van adapters etc. maar het helpt. Als je er niet uitkomt hoor ik het wel.

http://www.goeievraag.nl/vraag/xbox360-aansluiten-pc-scherm-hp.322254
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, maar ik wil graag weten welke van die een tulp aansluiting anders kan ik ze toch niet aansluiten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De S220 bijv. heeft een 3,5 jack. Deze kan je in je Ipod stoppen oid met zo een ingang. Dus ook in je TV wat ik doe bij gamen. Bij deze setjes merk je er vrijwel niets van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar ik heb een pc monitor. En voor de derde keer, ik kan alleen een setje met tulp aansluiting (rode en witte stekker) aansluiten. Alleen welke setjes hebben die aansluiting dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgens mij wat duurdere hebben die standaard omdat tulpjes net wat beter zijn dan jack. Maar dat kan je wel met een adapter omzetten van jack>tulp.