Wij hebben sinds kort een nieuwe tv (Philips) en daar heb ik nu een Xbox 360 voor gekocht alleen is het beeld niet helemaal scherp iemand een idee?

Ik heb hem aangesloten dus op de Philips full hd 1080 met een hdmi kabel..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze video(bron) legt uit hoe je met elke kabel het beste resultaat kan halen. Als je menu er wel goed uitziet en de games minder kan het zijn dat de games die je speelt 720p zijn, dan zie je vooral bij tekst dat alles niet op zijn scherpst is. Sommige games zijn zelfs minder dan 720p.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De XBOX360 heeft games die tot maximaal 720p gaan. Op flatscreen TV's moet je hem aansluiten met óf een VGA kabel (zo'n monitorkabel), óf een HDMI-kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je je Xbox op 1080p gezet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
#woudie: De xbox heeft ook 1080p games(niet veel) en je kan ook nog kiezen voor de component kabel, maar de vraagsteller geeft al aan een HDMI-kabel te gebruiken.
Achter op de xbox moet je nog even HD aanklikken :)