Welke headset is voor mij geschikt voor op de ps3? (zie beschrijving)

Hallo, ik ben nooit een hele fanatieke gamer geweest. Daarom heb ik ook nog geen headset voor mijn ps3, die ik toch al een lange tijd heb. Binnenkort komt GTA 5 uit en ik wil toch de mogelijkheid hebben om tijdens die game met anderen te praten. Ik wil niet meer dan 40 euro besteden, het liefst een stuk minder. Ik heb helemaal geen verstand van headsets, en heb al een beetje rondgekeken op Internet. Ik ben hierdoor niet veel wijzer geworden en zal graag een paar van jullie suggesties horen. Bvd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook op 2de hands websites kan je ze misschien vinden: www.2dehands.be of www.kapaza.be je kan ook in Google zoeken typen: Headset ps3 prijsen vergelijken en dan de goedkoopste winkel of verkoper er tussen zoeken.

Antwoorden (3)

Bij bart smit heb je eentje voor 19,99

Die is gewoon prima heb m zelf ook

http://www.bartsmit.com/ps3-gioteck-ex-01-wireless-bluetooth-headset
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Afhankelijk van je wens kan je een bluetooth of bedraade headset nemen.

Twee links naar een logitech en een bluetooth. De Logitech heeft een hoofdband waardoor de headset goed blijft zitten, geeft een goed en vol geluid maar is beperkt door het snoer.
De Bluetooth headset geeft je veel meer vrijheid. Let wel op dat de in ear niet irriteert en goed blijft zitten. Als je in ear oordopjes goed blijven zitten dan is het geen probleem
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beste Nephema,

Het ligt eraan of je ook de gamesound wilt horen via een koptelefoon of dat je hem alleen gaat gebruiken voor het praten! Ik denk dat het laatste voor jou geld!

De link is een voorbeeld van een headset voor alleen praten! Deze zijn meestal tussen 15/30 euro wel te vinden en zijn dan ook van prima kwaliteit!