Hoe kan je het beste een Xbox 360 controller schoonmaken?

Ik kan maar niet een goede manier vinden om mijn controller hoed schoon te maken. Want het mag natuurlijk niet heel nat worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Van die alcohol doekjes of desinfectie doekjes vochtig Hygienische doekjes van Glorix werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spray glassex of verdunde allesreiniger op een mircovezeldoek of op wat keukenpapier. Zo doe ik het ook altijd. Werkt prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem een watte staafje en doop het in een beetje alcohol (bv alcohol in een bekertje) en je krijgt je controller goed schoon. Het word niet nat maar droogt gelijk op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou Foam Cleaner gebruiken.

er op spuiten 5 min laten intrekken en er met een doekje en/of wattenstaafje er weer af halen.

binnen 30min lost de foam zichzelf helemaal op en is het weer 100% save om te gebruiken zonder storingen.