Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Door te oefenen!

Zelf speel ik COD MW2 veel online op de PS3, in het begin werd ik alleen maar afgeschoten en was ik steevast de slechtste in de team-deathmatches.

Nu ken ik de levels, weet ik waar ik wel een geen dekking heb en ook de beschikbare wapens worden beter.

Je moet er even mee aan de slag maar hoe meer je het speelt, hoe beter je wordt en hoe beter de wapens, even door de zure appel heen bijten en kanonnenvoer spelen, daarna lekker zelf knallen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe heet je op ps3? ik speel ook mw2.

Andere antwoorden (3)

oefenen, oefenen, oefenen, gewoon veel doen en inzicht in het spel verkrijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is idd niet veel meer dan dat :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En informatie opzoeken op relevante websites. Voor de meer complexe spellen zijn hele pagina's vol theorie en berekeningen geschreven en bepaald geen onzin maar goed doordacht materiaal dat enorm kan helpen wanneer je het toepast. Hoe complexer het spel, hoe meer er te vinden is op dat gebied.
Veel schieten, goed dekking zoeken en op zijn tijd hard wegrennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees voor het trainen ook gebruikshandleidingen door zodat je weet wat de belangrijke zaken zijn en waar je mee kinst scoren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding