Waar kan ik de playstation 4 vooruit bestellen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Dus met de bedoeling dat ik hem nu alvast betaal en op kan halen/laten bezorgen zodra ie daadwerkelijk verkrijgbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

PLAYSTATION 4 RESERVEREN

De Sony PlayStation 4 valt nog niet te bestellen! Tot nu toe zijn er alleen maar geruchten bekend over het uitbrengen van de PlayStation 4. Wanneer deze daadwerkelijke uitgebracht wordt weet niemand zeker behalve Sony.

Wil je op de hoogte blijven wanneer de PS4 uitgebracht wordt? Dat kan!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief op onze contactpagina.
Volg ons op Twitter.
Of bezoek geregeld onze FAQ en Nieuws pagina.
http://www.playstation-4-aanbieding.nl/playstation-4-reserveren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij ligt op zijn vroegst pas eind dit jaar in de winkels, of dat in Nederland ook het geval is, is ook nog niet bekend, ook kan de winkelier nog niets over de prijs weten, wat de playstation 4 moet gaan kosten, dus, je kunt hem nu nog nergens vooruit bestellen. Zodra het bekend is waar en wanneer de playstation 4 te verkrijgen is, pas dan moet je over bestellen gaan denken. Nog even geduld dus.