Playstation 3 halen of wachten op de Playstation 4?

Ik overweeg een playstation aan te schaffen , maar ik weet niet of ik nou moet wachten op de 4 of toch de 3 halen? Het enige wat ik weet tot nu toe is dat de playstation 4 op de E3 of eerder wordt aangekondigd.

Dus?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De ps4 komt pas ergens in 2014, dat ie aangekondigd gaat worden en wel zeker omdat volgens insiders de xbox 720 al eind dit jaar komt dus zal zeker nog 1,5 jaar duren dus ja dat ligt aan jezelf heb je nu het geld en kan je tot die tijd sparen zou ik dat lekker doen, heb je niet veel geld en spaar je moeizaam dan kan je wachten, keuze is aan jou, er komen voir de ps3 nog zat vette games uit maar die komen ook in meeste gevallen op pc it